red hot news


Det är ganska intressant med mig ibland, jag börjar tänka på ett band jättemycket några dagar, sen kollar jag om de gjort nåt nytt, och oftast visar det sig att de precis släppt någon nyhet eller bokat turné.

Vilket är fallet med mina babies i Red Hot Chili Peppers, har intensivat dem några dagar nu, musik och videos, kommer på att jag kanske ska gå med i deras grupp på facebook, kikar in där och ser att de ska spela på Rock In Rio nästa år, den 24 september. Födelsedagspresent till mig själv kanske? Åh, betyder ju så klart skiva under 2011, den är planerad att släppas i mars och jag tror det är lika bra att jag börjar spara pengar för då blir det till att följa den turnén, åh, lycka. Saknar dem så mycket, och även fast de inte kommer vara lika bra utan John så är de fortfarande Red Hot Chili Peppers och de har släppt många bra skivor utan honom, fast bättre med honom.


Om John bara kunde var lite lättare och uppdatera sin hemsidor oftare än en gång i halvåret, abstinens, vill ha ny musik från honom också.

/sanna

just nu: Silver Rider - Robert Plant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0