playing ketchup


Ligger lite efter så lika bra att börja slänga upp lite grejer nu, innan concert week from hell nästa vecka. Smygstartar den lite imorgon med Airbourne på Tyrol, och sen på fredag med Monster Magnet.

Såg som sagt Alter Bridge förra veckan, blir lite fler bilder nu. Ovan Myles Kennedy.

Mark Tremonti
Michan och jag smådog lite varje gång han skulle spela något som var lite "svårt", för fan vad han gjorde faces.



Och Slash var så klart där som grädden på moset, löken på laxen, frosting on the awesome cake, or whatever you like, där var han iaf. Underbar som vanligt, fint att han spelade ner sig själv, lät Alter Bridge ta plats. Mark var glad som ett litet barn. Myles har ju turnerat massa med Slash redan, så han var ju cool, men de andra gubbarna har ju aldrig spelat med honom, och de var fan lika nöjda som vi i publiken.

Setlist - Alter Bridge Arenan 2/11 2010
Och setlist så klart, orkar inte skriva ut låtarna, ni får läsa själv om det intresserar.

/sanna

just nu: Chemicals Between Us - Bush



Kommentarer
Postat av: michan

haha, blev lite förvånad över din kommentar först... Josse e visst fortfarande inloggad ;) fick inte ihop de för fem öre..



ja, Bush var ju faktiskt riktigt bra en gång i tiden!

2010-11-09 @ 23:30:04
URL: http://snickarn.wordpress.com/
Postat av: Josefine

Nej jag gör typ inte det. Har hijackat mi brors laptop och den är på konstant .Och jag trycker aldrig logga ut. Woop. På nånting.



hur många konserter blirdet för mig nästa vecka? 3. Hur många borde det varit? 5.

Men får änna prioritera Deftones känner jag, som jag faktiskt lyssnar en del på nuförtiden.

Och pendulum i dec. som jag inte får missa för allt i världen.



Suck. Hatar att prioritera.

2010-11-09 @ 23:33:36
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0