lördag


Vi firade Molly i två dagar så i lördags hade vi lite brudar på besök och gjorde pizza. Jag var mitt emellan mina två kameror så blev lite sporadiskt fotat.


Michan i väntan på mat.


Josse i det lila köket, way pretty!

Foods. Jag åt sen pizza i tre dagar, win!


Sen åkte vi in till ROQ och såg lite band, massa skit och några guldkorn. Det här bandet var helt underbart, ser verkligen ut som hejkomochhjälpmig och när de började köra så öste de verkligen på som fan. Inspelat, not so much, mycket bättre live.
Vapenlicens, mmm, känns fan som man är hemma i bushen igen


Och det här bandet som Josse och jag bestämt skulle köra Rockabilly, helt baserat på ytliga premisser, och sen kommer de och drar igång vad de kallar Norrtunadöds. Namnet skulle kanske lett oss rätt, finns inte ett Rockabillyband som skulle heta Septekh, our bad.

Awesome night som blev awesome söndag med youtube och chips och cola och mera chips.
/sanna

just nu: Just Like A Woman - Black Spiders

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha åh septekh

Och ååh pizza (och nudlar!)



Hökis = awesome

or so I've heard

2010-11-10 @ 20:00:42
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0