You taste just like glitter mixed with rock 'n' roll

Lady Gaga igår, helt sjukt fantastiskt. Vilken scenshow hon har skapat. Massa klädbyten, alla bra låtarna, eller mer som alla låtarna, och nickar till rocky horror picture show. Tråkigt att ha sittplats, men skönt att inte vara en av de som stog ute i regnet och väntade hela dagen.
Kände mig aningen oinsatt när jag kommer dit och upptäcker att det är Semi precious weapons som är förband. Deras Magnetic baby har jag ju haft som partylåt skitlänge. Kul att få se dem live. De var bra som förband, försökte verkligen få igång publiken, även fast Globen som vanligt var seg. Kanske kan låna nå bilder av tjejerna sen, saknar att inte ha kamera.
Sen var det utgång med kollegorna från Sundsvall. Vi hamnade på Göta Källare när vakterna erbjöd gratis inträde. Fint det, blev en väldigt billig kväll igår, nöjd tjej. Satsade jag på att köpa en ny kjol för de sparade pengarna idag istället:) Kanske ska ha den nästa helg när Lilli och Aina är här. Planera i förväg, vadå?
Nu ska vi se Wallander, söndagsmys med film och glass!

//sanna

Just nu: Breaking out, breaking down - Bullet for my valentine

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jepp...

då hade vi gått därifrån xD

2010-05-11 @ 23:56:17
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0