That's where it's at!


Photo by Linda Åkerberg

Känner mig så efter, varför har jag inte hört Nicke Anderssons nya projekt tidigare? Efter att sett Dundertåget igår fick jag abstinens efter Hellacopters och bestämde mig för att googla lite. Hamnade på Nickes nya enmannaband, Imperial state electric. Har sträcklyssnat så fort jag haft möjlighet. I natt när jag egntligen borde sovit, i morse (läs sen förmiddag) innan jobbet, efter jobbet, innan maten, under tiden jag diskat och nu. Och då har han inte hunnit släppa skivan än, så det är två låtar jag har på repeat<3 Det var jättelänge sen jag kände sån instant kärlek, den här känslan som mer ofta infann sig när man var mindre, innan man lyssnade på så mycket musik. Stackars Bacon som måste stå ut med mig i min nyförälskelsefas:D may it never end!

Gå in och lyssna!!!
http://www.myspace.com/imperialstateelectric

Sitter och är helt nöjd; två, just nu världsbästa, låtar på repeat, tacos äten och chokladpudding som stelnar i kylen. Som gjort för att fira min första månad i Stockholm! Ska försöka klämma ihop en liten sammanfattning, en blogglista! Things I have done and Things awesome about my new hometown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0