Mörkerdjur

Klockan är stört jävla tidigt, eller stört jävla sent, beroende på hur man ser det.
Om man ser det som så att man skulle ha jobbat så skulle jag ha klivit upp om två timmar, hurvida jag då borde ha släppts lös i sammhället eller inte är en helt annan femma. Lös släpptes jag!
Eftersom det här är stockholm är det till på köpet mörkt ute, mörkt, halv fyra på natten! I maj!
(En av anledningarna att jag läääängtat hit).

Då Jag inte bara är en liten Bacon gris, utan även en jävligt mörk och metal liten gris är jag vaken.
Tänkte använda delar av tiden att ta igen lite här då jag noterat att värt kära lilla Egg varit aktiv som faen,
är med ett stygn i hjärtat jag betraktar bilderna på BSC hon laddat upp. Man saknar småpojkarna, det gör man.

Tänkte också berätta lite vad jag gjort, göra lite reklam för vad ni borde göra och avrunda men en filosofisk fundering passande vargtimmen (som väll borde börja nu och ticka på lagomt till att man dör 4:20? undrar vad det stycket säger i bibeln föresten...Återkommer).

När Egg shackeade azz till Lady gaga, eller vart nu den stora bokstaven ska vara, stod jag och shackeade väldigt bestämmt inte just mitt azz på Trash Fest! (Jag viftade lite uppmuntrande på nacken dock.)
Trash Fest ägde rum på Nalen, en väldigt fin lokal som luktar äggmök.
Bandet alla med nått innanför pannbenet kom för att se heter Sterbhaus, så jävla bra är de.
Och de var fan lite extra awesome just den kvällen.
http://www.myspace.com/sterbhaus

"Hits for dead kids" alla som hade en ungjävel runt 1990 bör ju uppskatta den tanken!
Köpte i alla fall en obehagligt snygg Goatboat-tröja (den har döskallar ^^) och en girlie (som varken har glitter eller puttnutt på sig, trodde aldrig jag skulle uppleva dagen!).
Jag tyckte också det var fantastiskt underhållande (superlativen haglar) när jag frågar om hur stora small är i merchshoppen och de letar rätt på en medium åt mig. Kan tilläggas att small är lite stor, men vafan, kommer sitta smäck när jag blir biff!
Förövrigt har pizzerian bredvid nalen den flottäckligaste jävla pizzan jag ätit, någonsin, uäck! Och det kommer från bruden som blandar en matsked socker med ett packet smör och äter!
Ryser fan när jag tänker på det!

Pizzan, inte smör, smör ist kreig!

Nog om vad jag gjort!
Nu kommer vi till vad ni borde göra...
21 maj kommer Saturnalia Tempel, Ofermod och Orcivus till the Cave, 120 pix i dörren med start klockan åtta.
Perfekt tillfälle och perfekt hak att bränna de sista sketna slantarna innan löning (låning)!

Sen gör vi ett litet hopp, blädrar i kalendern till September.
3 September drar nämligen club Deströyers Nordfest igång i Sundsvall!
Weee!
Massa bra band, själv är jag fett pepp på Watain.
De var ju i Sundsvall '06, även då tack vare Deströyer, och med en ny skiva ute i juni lutar det åt att det blir både röj, blasfemi och gethuvuden. Score!
Från senaste Ep:n http://www.youtube.com/watch?v=-QdmUbZvEtY

Ja men dåså, nu är man väll ikapp lite.
Har till och med börjat ljusna...

Just ja, filosofi!
Jo såhär är det, det är ju ett allmänt kännt faktum att amerikaner knövlar sitt papper, och att europeer viker sitt, sithuspapper då då.
Det hela ska bero på att amerikansk papper från början var av sämre kvalite och att man dör för behövde en massiv kvantitet knövelpapper i handen för att inte få bajs på handen.
Europeer är tydligen också snålare, så vi viker och kan på så sätt använda pappret vid flera torkningar.
Efter detta utlägg om vad som är en självklar del av min föreställningsvärld (tydligen dock inte Eggs villket får mig att undra, vad har vi gemensamt utom en fettsnygg lya, en massa år, och ehh meeeh Shes mine! precious) kommer vi dock till frågan, hur fan fick vi reda på det här!?
Liksom, och viker mitt papper, så utgår jag liksom ifrån att alla gör det (nu kom tidningen), och jag utgår också ifrån att alla utgår ifrån att alla andra skiter ungefär som dem.
Tydligen inte, nån jävel har på nått höger kommit sig för att fråga.
Eller var det ett par, kärlek sprungen över glappet mellan två kontinenter, kärlek en smula för intim, som upptäckte att den bättre hälften vek/knövlade?
Koprofiler? Höll på att skriva necrofiler, hade blivit pinsamt...

Koprofiler är nog mest troligt faktiskt. Kan se det framför mig, two girls, one cup, "ohh my fucking god you fold!?".

Förövrigt bör ni inte lita på mig i den här frågan, jag har ingen empiri att backa upp det hela med.
Det går en amerikan i B-kursen på arken, men hans mamma är svenska så han kanske skiter som folk.
Men nästa jänkare jag träffar kommer få svara på skumma frågor!


Nej nu är hon snart 4:20, jag har ingen bibel at hand så ni får vänta med svaret på det, och jag borde fan sluta blogga nu!

Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0