Min bästa leksak

Var en ljusgrön shampoo-kork!
Kom på det när jag höll på och städa och fippla med grummeflaskor hit och dit.

Nu var inte min barndom så totalt misär att jag blev åtslängd en shampoo-kork och beordrad att leka, den hade faktiskt en brun snörögla i ena sidan.
Och i min värld var det min aldeles egna kamera, hur cool som helst! Den hade ju till och med handledsrem!
Man bara tittade genom hålet, och när man tröck igen locket lät det klick och man hade tagit en bild!
Det var ju lite tråkigt att inte kunna visa alla andra alla underbara bilder man tagit, men sammtidigt gav det ju friheten att ingen kunde se vad jag tagit bilder på heller.
Åhh den var awesome den kameran!
Mycket bättre än de jag haft senare, som man aldrig får upp i tid för den där perfekta bilden.
Men min awesome kamera kunde jag ju ta bilderna lite sådär i efterhand med!

Nu finns det kanske någon som tänker, "Isbjörn, Stjärtbjörn?"..
De är individer For Fuck Sake, inte leksaker... pff!
Individer som snart ska få en lite finare hylla att njuta av pensionen från.

Sen har vi ju alltid den där grymma ballongen med, som höll länge, men det tar vi en annan gång!

Bacon signing off!
Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0