I hunt alone

 

Nyss hemkommen från Mustaschspelning på Gröna Lund. Eller en kvarts spelning kanske det blev för mig, efter alldeles för mycket kö till färjan och köstrul på gröna lund hann jag höra kanske fyra låtar, gah. Men fick vara med om ett bröllop. Trummisen i Mustasch gifte sig med sin flickvän, tror hon hette Pepper, på scenen.

Sist jag såg Dundertåget slängde Strängen en liten känga åt Ralf Gyllenhammar, han sa något om han skulle då aldrig vara med i Körslaget. Men att Ralf var med är ju så logiskt, han har ju fan alltid varit en körledare, är ju så han leder sin publik. Eller blandning av körledare och skolfröken.

På väg från spelningen ser jag i alla fall Conny Bloom och Andy Christell. Länge sen man såg Electric boys nu. De verkande göra en helkväll på Grönan, båda med sina respektive ragg/flickvänner/whatever. Ankan hade fått till det bäst, hans brud såg riktigt bra ut, way to go.

Tänkte att det var lämpligt att bjuda på en av de fina bilderna vi tog med Conny, Andy och trummisen Jolle. Det var på färjan hem från Hanoi Rocks sista spelning i Helsingfors förra våren. Flyt där, hitta hela svenska delen av Hanoi på samma båt. Extremt mobbad bild, men den bjuder jag på ikväll. Fint att veta att de fortfarande festar till ordentligt, haha!

/sanna

 

Just nu: Soul on fire - Danzig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0