Goddamn

Vad fan, så mycket som jag har tjatat om Imperial state electric, Nicke Anderssons nya projekt, och så går han och har releasefest när jag är i Sundsvall. Gratis på Debaser, och jag får ett mail om att det är dagen efter det varit, vad fan!!! VAD FAN!!!
     Stackars Bacon som fått lyssna på mig repeata samma låt, nu får hon stå ut med mitt gnäll över missad konsert. Besviken? Jag? Nej då. Hört talas om att göra reklam innan eller? Skicka ut update på myspace kanske, gahhh!!! Frustrationen.

//sanna

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är på harry b, börjar redan 20.00 och kostar typ 60:- :)



fedagen är i täby, bandet går på typ 00-00.30, inget inträde innan 21 eller 22

2010-05-26 @ 12:48:29
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0