friday night's alright

Var en liten vända på H&M för att kolla på årets Fashion against AIDS-kollektion. Inte så kul, tror mycket var slut, plus att jag blivit lite lurad av modellerna i kampanjen. För kampanjen är så fin!

H&M använde tre av mina favoritmodeller för den här kampanjen. JA, jag är modenörd och har favoritmodeller! Det fick mig att tro att jag gillade kläderna, som mest såg ganska billiga ut. Killgrejerna var finare än det för tjejer. Men jag nöjer mig med att titta på bilderna, Lou Doillon, Lizzy Jagger och Josh Beech, models in my <3

 

Köpte ändå regnponchon ovan, tjugo kronor, faktiskt helt festivalanpassat! Sweden rock, here me and my poncho come!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0