en gång är ingen gång, sa apan på min axel, sjöng en sång

Dundertåget är så sjukt awesome, de har så kul på scen. Är redan sugen på att se dem igen, dilemma eftersom de spelar på Debaser slussen nästa fredag, när lilli och aina är här, taskig tajming! Men kanske kan klämma in ett litet konsertbesök ändå. Haha, man är ju dum i huvudet egentligen, behöver jag verkligen se dem en gång i veckan?
På P3 live var det iaf Khoma som började spela. Inte helt min typ av band men snubben kan sjunga. Och bra ljud på sången, det uppvägde lite att vi satt ner och såg en spelning, skumt.
När Khoma börjde spela såg jag en skäggig snubbe i ögonvrån, sen hör jag honom snacka göteborgska:) Vem kan det vara... Anders Fridén så klart! Nöjd tjej som satt där och var lite star struck. Inte så udda att han skulle vara där, Khoma ligger ju på hans skivbolag.

Kanske borde åka på Metaltown ändå, så man får se In flames igen, vore inte helt fel. Kanske borde börja dra ihop det där, min festivalsommar har nog aldrig varit så här obestämd. Vill så mycket, är så många bra band som turnèrar nu. Slash är ju nästan högsta prioritet, eftersom black stone cherry ändå inte verkar köra några festivaler i sommar. Sen vill jag verkligen se Aerosmith eftersom jag inte såg dem förra gången de var i Europa. Killswitch engage och amon amarth också. Them crooked vultures, som bara spelar på p&l i sverige. Både deftones och bullet for my valentine har precis släppt nya skivor, så dem vill jag ju också hinna se. DevilDriver igen vore ju inte helt fel, eller job for a cowboy, the list goes on.
Vem vill med på vilken festival då? Hjälp mig bestämma!

sanna

Kommentarer
Postat av: ed

Haha, ja - faktiskt så var det det! :)

2010-05-06 @ 19:29:14
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0