Dundertåget



Imorn är det Dundertåget som gäller. Och Khoma då, båda spelar på P3 live. Kommer bli lång dag för mig, jobbar heldag, slutar kvart över sju, insläpp åtta.
Bilden är från när jag såg Dundertåget i Sundsvall förra veckan. Laddade pappas kamera för att ta med den, men glömmer fanskapet hemma. Fast sen fick jag ansvar för Lindas kamera:) Så lyckades ta lite bilder. Tyvärr förstörde rökmaskinen alla bilder med blixt, och de utan hann jag inte få skickade till mig. Vi höll på hela kvällen igår men msn fuckade, visade oss som offline, avbröt skickandet etc. Skitmsn. Till slut gav jag upp.
Tänk vad kul om jag hade en kamera imorn, måste skaffa en ny, snarast. What to get?

Sunny side up:)

Kommentarer
Postat av: ed

Jasså, kollade hemsidan/bloggen. Verkar vara en skön butik. Känns mer som ett kompishäng om man kollar där xD

2010-05-04 @ 23:56:23
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Bacon

Egg, IRC heter det, sånt ska du skaffa! Äger kukmsn!

2010-05-05 @ 11:51:33
Postat av: ed

Butiken var inte så jävla skön, hade typ ingenting. Haha

2010-05-05 @ 13:38:26
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0