Debaser Slussen



Imorgon spelar Dundertåget på debaser, och jag vet inte riktigt om jag ska gå. Vill vill vill, men samtidigt så är Lilli och Aina i stockholm så vill ju vara med dem. Dagen inleds iaf med jobb så får bestämma mig efter det. Drygt bara att det inte är något förköp på spelningen, då måste man vara där så tidigt.
Det är en riktigt skön affisch för spelningen måste jag säga. Igår var och mötte upp en kompis på Götgatan när jag såg en snubbe som satte upp affischern. Jag var ju bara tvungen att fråga om man kunde få en, istället för att i smyg dra ner en redan upptejpad senare. Så nu är den min! Älskar verkligen affischer. Den matchar mitt orangea rum också;)

Hann med bio igår också. Var med Cissi och såg Kick Ass, skön film, lite våldsammare än jag trott, but i like it:) Upptäckte också att Taylor Momsen, den lilla blonda irriterande från Gossip girl, kan sjunga. Riktig klassisk rockig musik, inte illla alls. Hennes band, The pretty Reckless, hade en låt med på Kick Ass soundtrack, som för övrigt var extremt välvalt.

//sanna

just nu: Lee Anne - Imperial State Electric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0