Dagens fynd

Jag lurade med mig Bacon på loppis idag. Var ganska mycket fail på den utflykten ända tills vi var på väg därifrån när jag hittade två nya Coca Cola-prylar. Colafan som jag är samlar jag på sånt, har massa olika glas, öppnare, magneter etc. Och nu, för tio kronor, två isformar! Har en annan sen innan som ger isbitar formade som små flaskor, tack Lilli! Och nu de här två, finaste formarna, fan vad det ska göras is i sommar. Nöjd tjej!

Egentligen var jag på jakt efter möbler, nån sorts båra eller liknande, men får fortsätta jakten nån annan gång, om inget roligt fynd dyker upp lär det väl bli IKEA på det.

 

/sanna

 


Kommentarer
Postat av: sofia wallgren

Haha, såna isgrejer har vi här i fiolen också :D

2010-05-30 @ 14:20:26
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0