tuesday

Ett sista inlägg innan sovdags, eller kanske några avsnitt Criminal Minds, sen sova. På tisdag släpps biljetter till Bullet For My Valentines Sverigespelningar, de gör tre i höst, i Stockholm är de den 16 november. Och även fast den nya skivan, Fever, inte är något jag fastnat för än, den växer faktiskt lite med antalet spelningar, så är det klart jag ska se dem, baserat på tidigare meriter.

Såg dem för två år sedan i Belgien när vi var på Graspop metal meeting då, och det var faktiskt bra live. Får ju se dem igen på Graspop i år, men egna spelningar är ju en annan grej än festivalgig så det är nog till att köpa biljetter ändå. Någon som följer med?

sanna

 

just nu: Right where it belongs- Nine inch nails


Kommentarer
Postat av: Jossan

jag och michan hakar i stockholm :)

jag är extra nöjd med att funeral for a friend är förband. de är najs de med.

2010-06-21 @ 23:33:59
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Michaela

yay! både jag och Josse planerar att gå! såg dem förra gången de var här, riktigt bra live! och sen är ju Funeral for a friend förband, och de e bra de med!

2010-06-22 @ 11:59:33
URL: http://snickarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0