taco times

Sitter fortfarande och är mätt på tacosmiddag, och har kvar massa tacofärs i kylen. Bra avslut på den här veckan och bra start på nästa. Håller på och packa/organisera inför Sweden rock, åker på  tisdag. Har varit busy idag, började med att jobba några timmar, eller började egentligten med brunch på balkongen, blev röd av inte ens 30 minuter, inte ens i direkt sol, hmm...
Sen när jag kom hem har jag tvättat fyra timmar, kläder och lakan och handdukar, skönt att ha gjort. Kommer nog aldrig acceptera tvätt som en  naturlig del av vardagen, stjäl så mycket tid. Har fixat Mollys hår också, ny färg. Bilder kommer nog imorn. Och nu packa. För imorn har jag inte tid, då kanske det blir utväxtblekning på mig, och Deathstars på kvällen. Håller tummarna för att Molly vill haka på, annars blir det en tur ensam.

/sanna

just nu: Trinity fields - Deathstars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0