Sure know something

En sista uppdatering innan jag drar på Sweden Rock. Var och såg Deathstars på Gröna Lund idag, upptäckte att jag nog växt ifrån dem, lite tråkigt, Cyanide var fortfarande bra, men det kändes så oseriöst. Håller tummarna för att det var ett dåligt gig bara, ljudet var ju inte så bra, och eftermiddagssol är inte en bra stämningsättare för det här bandet.

Lite synd var de om dem eftersom halvvägs in i konserten upptäcker en tredjedel av publiken det jag upptäckte efter typ två låtar, att KISS är där, iaf tre fjärddelar av dem, Gene Simmons, Eric Singer och Tommy Thayer. Fokus skiftades lätt från scenen till de rockstars som var på besök.

Jag gjorde bara en klassisk "kolla runt", och på andra sidan konsertlokalen, en trappa upp, ser jag en snubbe som är sjukt lik Gene Simmons. Haha tänker jag, kan ju inte vara han. Tittar några gånger till, tänker så där ser man inte ut om man inte är Gene Simmons. Måste tvunget ta mig till andra sidan för att kika lite närmare, och jo, det är Gene Simmons.

Läste på Aftonbladet senare att de alla är i Stockholm, Paul Stanley har varit med sin familj på Skansen idag, och de har Stockholm som uttgångspunkt för några av konserterna här i  början av Europaturnén.

Folk i övrig började uppmärksamma dem, be om autografer och så. Och jag var ju bara tvungen.

På baksidan av ett ICA-kvitton no less. Gene Simmons och Tommy Thayers autograf. Nöjd tjej, bra kväll på det stora hela.

Nu måste jag försöka ta tag i mig själv och packa klart. Förresten har jag skaffat en ny telefon idag, tillbaka till Nokia, en rosa.

Hörs om en vecka, då med news från SRF.

sanna

just nu: Voodoo fire - Cathedral


Kommentarer
Postat av: dorion

nice :)

2010-06-20 @ 09:41:05
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0