Midsummer watermelon masacre

Allas vårt älskade Egg är i Belgien och röjer, och kvar är Bacon att göra ännu ett sporadiskt inlägg.
Denna gång långt ifrån storstadsvimmlet, jag har nämligen flytt till sveriges ludna navel Sundsvall för att få gratis mat under midsommar.
Var så epiclly jävla smart att jag kom på det påväg till en exkursion i gamla uppsala, så har sitter jag med en tandborste och inte mycket mer, tur man har en far som köpt cider till en iaf! ^^
Och vattenmelon!

mmmm Vattenmelon....

Aja, Jag är en del av systemet igen iaf, kommer få ut ett pass om några arbetsadagar.
JAG ÄLSKAR POLISEN!
Efter att ha stångat sin far blodig mot lite olika mýndigheter i ett försök att få ut leg utan att han skulle behöva åka till stockholm, åker jag till sundsvall, och glömer såklart personbeviset.
Påväg till skattevärket (medvetet) ser vi dock polisen, släntrar in, och fixar ett pass.
Som sedan skickas ned till stockholm.
Och, den kvinliga polisen var trevlig heeeeela tiden jag var där! Säg villken annan statlig myndighet som inte passar på att spotta en i ögat när det kan?
De borde börja med små "Jag <3 Polisen" pins.

Återkommer imorrn med ett inlägg om rasbiologi i stockholms dejtscen.

Shine on!

just nu: Drowning pool- Let the sin begin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0