One Two FreakShow

Nu kommer det lite bilder från Graspop Metal Meeting. Jag lägger bara upp bandbilder här, så får campbilderna hamna på min bilddagbok istället. Bli ett urval av de band jag såg där jag kom ihåg att ta kort, och de blev någorlunda bra.

Stone temple pilots, med en Scott Weiland som var hög som ett hus.

 

Aerosmith, med en Steven Tyler som också var lite hög.

 

Bullet for my valentine. Var inte så bra, dåligt låtval för festival. Ska bli kul att se ett riktigt gig med dem i höst, se om de presterar lite bättre då.

 

Slash som var så sjukt bra, längtar tills Getaway. Blev bäst bilder här också, längst fram och dagsljus gör det.

Trodde inte Myles Kennedy skulle vara så bra som han var, men han var verkligen ett perfekt val, gjorde gunslåtar, velvetlåtar och nya skivan lika bra.

 

Airbourne (som också kommer på getaway) aka hobbitarna. Fick en känga i huvudet under den här spelningen, att folk alltid ska crowdsurfa så mycket på Graspop.

 

Job for a cowboy

Job for a cowboy

 

Killswitch Engage, sista dagen. var alldeles för varmt, pallade inte stå utan satt långt bak. De avslutade med Holy Diver som de dedikerade till Dio, fint.

 

Bloodbath, så sjukt bra spelning.

 

DevilDriver, de var mycket bättre än sist i Sverige, ska bli kul att se hur de klarar sig på Getaway.

Festivalens enda setlist kom efter DevilDriver.

 

KISS, festivalens sista band.

 

//sanna

 

just nu: Die Young - Robb Flynn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0