Mmmm, Twister

Så här såg det ut när Avenged Sevenfold, i söndags, gjorde sin först spelning efter att The Rev dött. Underbart fin backdrop, jag blir så sjukt sugen på att dra till England och se deras dubbel-headlining tour med Stonesour i oktober. Nedan är låtarna de körde igår i Kanada.

 

Nightmare
Critical Acclaim
Welcome To The Family
Beast and the Harlot
Buried Alive
Afterlife
So Far Away
God Hates Us
Unholy Confessions
Almost Easy

 

Egg'n'Bacon har haft en lång dag på stan med skojakt först och främst. Blev ett par skor, och det var inte jag som köpte dem, det var Bacon, omg! Klart vi han med att äta också, både pizza och glass. Trevligt att Ben and Jerrys sorbet är laktosfri, blir den för mig resten av sommaren nu, om det blir mer glassväder. Nu är det jobb för mig resten av veckan medan resten av Stockholm firar Pride.

 

/sanna

 

just nu: Entwined - Rings around Saturn

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

du, jag, molly, michan, london, oktober?

2010-07-27 @ 18:43:01
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Michaela

åh, vi måste försöka åka till england!! måste!

2010-07-27 @ 20:43:11
URL: http://snickarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0