kaka... på en torsdag?

IKEA stod på schemat idag. Eller egentligen hade vi planerat in det, glömt det och kommit på det igen, så vi hann dit. Skulle ha lite nödvändiga saker som galgar och köksprylar. Och jag hittade femkronorsfiket. Kanelbullar!

 

 

Vi köpte en skohylla till vår hall och en skoupphängning. Jag tyckte både och var nödvändigt eftersom jag redan har runt 20 par skor här. Monterad och klar ser det ut så här i vår hall nu!

 

En Graspopuppdatering med fina bilder kommer när jag har lust och tid. Det finns en hel del att gå igenom därifrån. Men många fina bilder på Slash blev det i alla fall.

Nu sitter jag och äter jordgubbar och lyssnar inför Getaway. Nästa helg, sen är nästan festivalsommaren slut, gah, vad ska man göra sen då? Skönt är att konserthösten börjar ordna upp sig. Job for a cowboy har precis släppt sverigedatum också, så spelningarna byggs på.

//sanna

just nu: Everybody's gotta learn sometimes - Beck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0