it's alive, but just kind of

Har suttit och rensat Getaway-bilder, för att kunna slänga upp lite här, men orkar inte mer, det får vänta ett tag. Kan ju skylla på jobb, snittar på en ledig dag i veckan nu, och framöver ett tag, men jag klagar inte. I dag har jag jobbat på två ställen, öppning på ett och stängning på ett annat, på olika sidor av stan onödigt nog.

Funderar lite på hur jag ska spendera mina framtida pengar också, och den här väskan har spökat för mig i säkert två månader nu. Vill ha! Svart läder och nitar, kan inte bli bättre. Kanske borde köpa den... om jag inte använder den innan september kan jag låtsas att det var en födelsedagspresent till mig själv.

Här är iaf den officiella Egg'n'Bacon-matkassen, bringing metal to Ica. Borde ha köpt fler för nu har vi bara en var och de verkar ganska slut, från Lindex för övrigt.

 

En liten sneek peek från Getaway, lätt den minsta 10 000 besökare-festivalen ever. Nästan aldrig trångt, knappt ens folk på allt, Vader och Slash var nog det enda som verkligen fyllde, längst fram på det mesta man ville och det enda folk köade för länge var Slash.

Och eftersom det var en sån liten festival så knallade de flesta artisterna omkring på området, celebrity spotting-deluxe. Halva In flames, gitarristen i Devildriver, Wolf, Grand Magus, Quireboys, Dennis Lyxzén, Mustasch, Engel, Lilasyster, ok basically alla svenska band och några roliga utländska.

När jag såg, eller rättare sagt Josse såg och jag sprang efter( vadå nördig, jag? näääeee.) den här mysiga nallebjörnen var jag tvungen att få ett litet kort. Halva Deftones var ju ute och vandrade, men gitarristen måste lätt vara bäst, han verkade så glad:D

 

Nu ville Bacon också vara delaktig i inlägget så hon bjuder på en länk

http://www.nicecupofteaandasitdown.com/

 

/Sanna aka ever amazin' Egg

 

just nu: Be All End All - Anthrax

 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men gud vad snygg du är på bilden sanna!! Jösses, vilken heting ;)

2010-07-25 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0