I <3 Robb Flynn

Robb Flynn har spelat in en akustisk version av Black Sabbaths Die Young, den är en tribute till Debbie Abono, som dog samma dag som Dio. Hon var hans manager när han spelade i Vio-lence. Hon har även varit manager åt Exodus, Sepultura och Obituary, och en hel del andra kick-ass band.

 

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=9513263&blogId=536323396

 

Han har även spelat in en enkel video till den, i någons bakgård, med honom sjungandes, så fint. Sitter just nu och klurar på hur jag ska lyckas ladda hem den, ska vara gratis, men otekniska jag får inte till det.

Bilden är från sist jag såg Robb med Machine head i januari tror jag.

 

just nu: Die young - Robb Flynn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0