back in business

Ah, poor neglected blog... did you miss me? Vi har varit ute och levt/utsatts för livet, och bloggen har inte varit prio ett, eller ens med på listan, på tre veckor. Jag har spenderat min tid på jobbet och Sundsvall, och Getaway. Det kommer nog lite festivalbilder när jag har ork, väldigt bra hade vi det iaf.

Här är en bloggfavorit, en kvällens. Eller hur mobbad kan man vara på en stol en fredagkväll. Så här är jag iaf klädd när jag ska ut, på Trädgården tror jag det var. Får väl se vad det blir för nåt:)

 

/sanna

 

just nu: Nightmare - Avenged Sevenfold

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

snööööögg

2010-07-27 @ 18:41:06
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0