mer festivalsommaren 2011

Så jobbar man en dag och i festivalvärlden rullar det på. Slipknot till Graspop, kanske får bli Belgien i sommar igen då. De släpper övriga headliners imorn, jag tippar Iron Maiden, inget jag önskar, men känns troligt, speciellt när Graspop släpper så tidigt i år.
På hemmaplan är det Metaltown som släpper nytt band varje dag fram till lucia, och idag släppte At The Gates, ytterst passande eftersom jag är inne i en "svensk metal"-period.
Download festival släpper... Linkin Park, hmm, som headliner. De som började så bra med Avenged och sen System Of A Down som headliner.

Vill ha festival nu!

/sanna

just nu: I For An Eye - Entombed

Kommentarer
Postat av: michan

ja, alltså.. hade man raderat hela Linkin Parks nya och halva förra albumet, så hade jag varit överlycklig! men nu.. sådär..

2010-12-07 @ 11:19:11
URL: http://snickarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0