Lucia


Har fått min nya klocka nu, så fin. Och det följde med ett litet verktyg så man kunde anpassa storleken, sjukt smart. Gillar att det står "adding colour" på baksidan av min svarta klocka.

Varit och hängt i Sundsvall några dagar, fått träffa underbara vänner och fin familj. Samla kraft innan julrushen smäller till, fick lite genrep nu i helgen med mycket folk.

Tänkte visa en bild på mina strumpbyxor jag gjorde sönder i somras, men nu köpt på nytt när jag var hemma... trodde jag. Kikade på bilden och inser att de gamla hade röda hjärtan, mina nya har svarta hjärtan, vilket är ännu finare faktiskt, så jag är nöjd. Har ett par svarta med röda hjärtan också. Nu måste jag bara ha ett bra tillfälle att använda dem på. Jul kanske?

Fick världens c-vitaminsug nu på kvällen, hittade lite grapefrukt i kylen, som stått och mognat till sig perfekt, knappt sur alls. Har lite sovmorgon imorn, så grape, musik och internet ikväll, good times.

/sanna

just nu: To Detonate And Exterminate - Job For A Cowboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0