Weekend

 

Sko-och Machine headnörd som man är, och stolt över det, så kan jag informera om att hela Machine head har donerat skor som sålts på eBay, pengarna till något bra, kommer inte ihåg vad. Robb Flynns rutiga hitop Vans i storlek 45 har sålts för 215 pund. Det är sånt här jag håller koll på eftersom jag inte har något liv. Bilden är från sist jag såg Machine head.

 

Sonispheres förfest imorn alternativt the Cult på Grönan, har lite beslutsångest. Band som jag sett flera gånger och vet är bra, eller band jag aldrig sett, och inte lyssnar på fullt lika mycket, men vore kul att se. Svårt, blir nog impulsbeslut imorn.

 

Sonisphere på lördag alltså, Iggy<3 och Imperial state electric, äntligen. Sist jag såg Iggy var det kaos och hela publikhavet stormar, scenen då. Förhoppningsvis inte lika mycket dödsångest den här gången. Känns bra att det bara är två av banden som spelar jag aldrig sett tidigare, anthrax och warrior soul, sistnämnda kommer jag inte se nu heller.

 

sanna

 

just nu: Your pretty face is going to hell - Iggy & the Stooges


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0