wicked wednesday



Egg'n'Bacon hade sambomiddag igår, tortellini med köttfärssås, tokvarmt var det, både maten och i köket eftersom vår fläkt är omöjligt ineffektiv. 

Nu sitter jag och har ångest över min dator som vägrar uppdateras eller systemåterställas, frustrerande, måste nog ta till nördhjälp snart innan jag kastar ut nåt genom fönstret.

Har iaf köpt en liten kamera... eller liten och liten, det är en digital systemkamera, så den är ju lite större och tyngre än jag är van vid. Men det var tokbra pris, så jag är nöjd. Ska jag bara lära mig hur den fungerar så kanske jag kan få lite bättre kvalitet på konsertbilder.



Såg Whip It igår. Drew Barrymore som regisserat, Ellen Page som spelar huvudrollen, Kristen Wiig från SNL är med (fan ska det inte börja igen snart?) och Juliette Lewis spelar "the bitch". Sjukt kul på ett sådär lagom understated sätt. 


sanna

just nu: Let it loose - Rolling Stones

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0