finbesök

Lina var här och jag var ledig så vi gjorde heldag, frukost på balkongen här.
stan sen med shopping, lunchpaus
Cissi var också ledig så hon kom och hängde lite med oss.
Fina skylten jag hittade, var tvungen att ta kort. Den är nästan lika bra som skylten jag hittade i Berlin där det stod "I know i'm ugly but i glow in the dark"
Väl hemma igen, och efter att Lina tagit en tupplur, så gjorde vi middag, och började med förfestandet.
Drickaspel på två. Vi körde högre/lägre och nån, host Lina host, hade blandat lite dåligt, det där var de första fyra korten vi fick.
En väldigt tom tunnelbana in mot stan. Det är farligt för mig att ha kamera när jag dricker, tycker det är alldeles för roligt att posa, så vi körde fotokavalkad.
Fina Lina
Som sagt, poser
Parbilder
Love bites
Ensam hemma
babes goes Black metal
Tur att det inte var så mycket folk på tunnan, men kul hade vi.
Sen var det lite random krogar och hattande fram och tillbaka.
Och mer bilder på oss, men då var ju vi mycket roligare än krogen också.
Idag åkte Lina hem till Sundsvall och jag var tillbaka till jobbet, same old, same old.
sanna
just nu: Siege of power - Napalm death

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0