saturday

Tjejkväll igår. Josse är hundvakt åt den här sötsaken, så vi var där och fick middag.

 

Ada heter hunden, men jag döpte om henne till Myspys, mycket mer lämplig tyckte jag efter nån grogg.

 

Laxpasta, så gott!

 

Jo vi hade kul, fast bristen på kuddkrig kändes lite. Får bli nästa gång det:D

 

Satsade stenhårt på att få med alla brudar på samma bild, och efter många många försök lyckades jag. Det är till att ha långa armar. Och tålmodiga fotoobjekt.

 

Kvällens konstigaste var killen som försökte ta öl från oss, han stod och hängde, snackade lite, kände dissen, tog en öl och försökte springa därifrån. Michan och jag fick hålla fast snubben och fysiskt vålda tillbaka ölen, vad fan?

 

/sanna

 

just nu: Mississippi queen - Raging slab


Kommentarer
Postat av: sofiasniper

jättesöt voovve! :D

2010-08-09 @ 18:27:18
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0