saturday

Var utgång i går, Medusa. Så sjukt trött när jag kom hem, somnade på sängen med kläder och linser, vaknade halv tio bara för att gå och lägga mig på rikigt i två timmar till. Sen var jag tvungen att ta mig upp och till jobbet.


Började med vin och youtube hemma hos Josefine.

Det obligatoriska toakortet.



Lite dans. Smart som jag var så rev jag ner min telefon rån övervåningen där vi satt, och kortet är taget från, ner på stengolvet våningen nedanför. Några meters fall, mobil, simkort och batteri flyger åt olika håll, men telefonen funkar, och den har inte ens en skråma, ibland har jag ju tur. Haha, tänk om nån fått den i huvudet.

Gratis alkohol fick vi också, kom fram en karl och började snacka när Michan och jag satt och chillade. Han frågar vad vi dricker och går och köper nya till oss, fint tyckte vi. Sen kommer de andra tillbaka och snubben tänker mm, fler brudar, lika bra att jag köper lite fler cider, och kommer tillbaka med mer, haha, mobbad karl. Men trevligt för oss, inte för att jag behövde den där cidern, men det var ju gratis.



Sitter nu med världens cravings efter kolsyra, specifikt cola, men den är slut. Så jag dricker äcklig freewayfanta med juice. Det är det viktigaste dagen efter för mig, kolsyra. 

Köpte pommes innan jag drog hem igår, och bad att de skulle skicka med ketchup. När jag skulle slänga påsen idag såg jag att de hade skickat med åtta påsar, vad fan... hur mycket ketchup tror de att jag tänkt smälla i mig? Men eftersom vi inte har ketchup hemma så var det ju ganska nice ändå, så nu ligger de i kylen.

sanna
just nu: Almost cut my hair - Cosby, Still, Nash & Young

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0