fuckin' freezing here

Vår alldeles lagom trevliga lägenhet har blivit besatt av ett fuktmonster ch nu är det jättekallt. Upptäckte just att mina handdukar jag använde igår inte har torkat än, inte heller min jättetunna halsduk, alltordentligt upphängt. Min skinnjacka, som jag kramade ur på vatten igår kommer fan aldrig torka. Och andra sidan så är ju knepet för att torka läder att göra det långsamt... men det här är perhaps a bit to much.

Dör fortfarande lite av Iggy igår, det var så jävla bra, bäst i år, minst. Och det kompromisslösa regnandet gav det en do or die-känsla, amazing. Var nog den fysiska reaktionen på att vara så kall och blöt och ansträngd och lycklig, kunde inte bett om mer.

sanna

just nu: die young Robb Flynn
som jag för övrigt fortfarande inte har på min dator eftersom jag är teknikanalfabet. Nån? hjälp? Den länken fär det. Annars kan ni ju alltid lyssna för att den är bra.

http://www.machinehead1.com/downloads/Die_Young.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0