clean


Borde egentligen börjat göra mig iordning inför utekväll, men diskade istället. Slog igång Black Label Societys nya skiva "Order of the Black", riktigt bra. Och INGEN gör ballader som Zakk Wylde

Black Label ligger högt upp på min turnèönskelista, känns inte som en orimlig önskan heller. Snälla tomten, jag har varit snäll i  år, inte ens skällt ut några kunder, jag förtjänar Zakk Wylde. I höst är det ändå två år sen de var i Stockholm sist, och de har släppt ny skiva, håller tumme. 

Nya skivan låter faktiskt riktigt bra, en lyssning in, låter som BLS, och det är det man vill ha. Höll på att skiva stabilt som tåget... men då har vi ju SJ i Sverige, så det stämmer ju inte. 

Har i alla fall diskat och och torkat spisen så nu vill jag knappt göra middag, fan förstöra min fin ordning. Men måste nog äta nåt innan jag drar till Jossan på liten förfest, sen blir det utgång.


sanna

just nu: Parade of the dead - Black Label Society

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0