blaha


Ah, spotify... jag söker på Turbowolf, de undrar om jag menar Turbopolka. Vad fan, ibland önskar man att det kunde följa nån logik, at all.

Var tidig morgon idag, så man är lite trött nu, ovan att gå upp tidigt.
Idag är det en månad kvar tills det att jag fyller år, en vecka kvar till lön och allt ser lite ljusare ut. Jag tror det är för att det håller på att bli höst, andra får höstdepp, jag mår bra av höst. Det är inte lika varmt, inte lika ljus, inte lika mycket insekter, it's all good:) Och viktigast, riktiga konserter.

Fast nån varm dag till vill jag ha, jag har fan inte badat alls i sommar, kör tydligen en vartannat år på det. Förra året började vi i maj redan. Då vi tog det här mästerverket. Saknar mitt Sundsvallsfolk.


/sanna
just nu: Speed on - Wolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0