My stomach was makin the rumblies...

Idag är jag en mycket mycket ynklig liten gris...
Skulle vara på ett lite informellt styrelsemöte med studentföreningen på Medusa, och då jag är en klok ung kvinna käkade jag lite på krogen innan. MAN SKA INTE ÄTA INNAN MAN SUPER!
Tydligen, för en halvtimme senare kliade hela lilla jag, magen var "aj" och Bära-hem-mamma satte mig i en taxi, som körde tio meter innan jag kastade mig ur igen, notera att jag hann dricka en halv cider på krogen!
Jävla Tomater!
Tror jag.
Vårdcentralen imorrn.

Notan för kvällen som slutade 18oo? 350:-

On the bright side of life *visslar*
Har jag en dejt med ett liten fläskbit imorrn (Den enda långhåriga som var ut i lördags).
Och damn jag kommer vara smal!

Nu sitter jag och lyssnar på Martin Timells lugnande ilska och lämnar er med lite morbid humor klädd i betryggande hattar:
http://www.youtube.com/watch?v=kZUPCB9533Y

Shine on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0