i'm so all alone

Ikväll har jag BF, alltså Bacon-fritt. Tänte därför att jag skulle passa på och försöka skriva mitt första egna blogginlägg.
Känner att jag verkligen utnyttjat min ensamtid till max, har spenderat kvällen med att försöka kurera bort en förkylning innan den bryter ut. Esberitox, flytande C-vitaminer i form av Brämhults och yogalates. Får väl se imorn om jag får nåt resultat på det. Men yogalatesen lyckades iaf få bort min träningsvärk jag hade i framsida lår, vänster ben. Haha, resultatet av att krogendansa nån timma i en trapp. Fick stå på två olika trappsteg, don't try that one att home kids! Träningvärk deluxe!
Sitter nu och laddar Dundertåget. Lutar åt att jag åker till Sundsvall och ser dem den 28. Och träffar lite vänner<3 Saknar alla!

sunny signing out!

Just nu: Onda dockan - Dundertåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0