HOME/HOME

Då var man tillbaka i stockholm efter en liten blixtvisit på två dagar till sundsvall. Hyfsat trött också, efterfestade till fem imorse, uppe vid elva. Men vad har man annars fem timmars bussresa till, om inte sova ikapp:)
Det är en grej jag saknar i sthlm, efterfester. känner alldeles för lite folk för att få till det, än iaf.
Var och såg dundertåget på stadshuset i sundsvall igår. Så sjukt bra, de var verkligen så bra live som jag förväntat mig. Gillar att det var miniscen också, vara nära är the shit! Nu längtar jag ännu mer efter P3 live, gonna be awesome! Plockade på mig en liten setlist också, haha, när scenen är tillgänglig tar den här tjejen för sig! Hade laddat pappas kamera men glömde ta med den, klanstigt när jag nu hade tillgång till en kamera. Men fick använda lindas kamera under konserten, så kanske blir nå bilder senare när jag fått dem av henne; om inte rökmaskinen förstörde bilderna helt.
Efterfesten fick mig jättenostalgisk och sweden rock-sugen, kanske skulle kika på det där ändå. Samma gäng som förra året ungefär, hört uttrycket favorit i repris:)
//sanna

Just nu: Open your eyes - Alter Bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0